Οι καταναλωτές δοκιμάζουν νέα προϊόντα συνεχώς. Επίσης, χρησιμοποιούν τα Google, Facebook, e-shops και social media για αγορές, επηρεάζοντας και τους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης. Ειδικά οι Millennials, βασίζονται στο κινητό τους για να αξιολογήσουν και να αγοράσουν προϊόντα. Είναι δύσκολο για μια εταιρεία να επηρεάζει απ’ ευθείας τον πελάτη εξ αποστάσεως.
Η ευκαιρία αλλά και η πρόκληση για τις εταιρίες σήμερα, είναι να βελτιώσουν τη θέση τους και να ξεχωρίσουν μέσα σε μια αγορά με υπερπληθώρα ανταγωνιστικών προϊόντων. Ειδικά σε ράφια περιορισμένης προβολής, κάθε ευρώ που επενδύεται για διαφήμιση πρέπει να έχει αποτέλεσμα.
Οι Millennials θέλουν να συν-δημιουργούν προϊόντα με τις εταιρίες: Το 42% ενδιαφέρεται να βοηθήσει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό τους προσφέρει περισσότερες εμπειρίες και τους κάνει πιο πιστούς στα brands που τους παρέχουν αυτήν τη δυνατότητα.
Τα πιο πετυχημένα brands στα επόμενα χρόνια θα είναι όσα εστιάζουν στην υψηλή ποιότητα, στην καινοτομία και τη μοναδικότητα των προϊόντων τους, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες που θα τους επιτρέπουν να διατηρούν την επαφή με τους καταναλωτές socially/digitally καθημερινά. Ένα σύγχρονο brand πρέπει να βρει τους τρόπους να διαφοροποιήσει τα προϊόντα του και να χτίσει μια σχέση με τους καταναλωτές.
- Πώς η εταιρία σας χτίζει τη σχέση με τους καταναλωτές;
- Πώς διασφαλίζετε ότι η επικοινωνία σας έχει αποτέλεσμα και απήχηση;
- Συνδέεστε με τους καταναλωτές με τους δικούς τους όρους, μέσω κινητών;