Physical to Digital Marketing

Smart Labels

Το Smart Label ανοίγει μια άμεση γραμμή επικοινωνίας μεταξύ του καταναλωτή και του προϊόντος είτε αυτό βρίσκεται στο ράφι ενός καταστήματος, στο σπίτι ή on the go.

Με την τεχνολογία NFC, οι καταναλωτές προσεγγίζουν το tag με το smartphone και οδηγούνται σε ένα customized landing page, για να δουν ένα video ή όποιο άλλο ψηφιακό περιεχόμενο παρέχεται από το brand. Η εταιρία μπορεί να δει την ψηφιακή δραστηριότητα των tags σε πραγματικό χρόνο από μια Smart Label πλατφόρμα.

4 στους 5 καταναλωτές παίρνουν πληροφορίες και τιμές για προϊόντα με το κινητό τους.
4 στους 5 καταναλωτές επηρεάζονται για τις αγορές τους από τις αναρτήσεις των φίλων τους στα social media
To 62% είναι πιο πιστοί σε ένα brand που είναι σε επαφή μαζί τους στα social media
Μάθετε Περισσότερα!

Γιατί χρειάζομαι τα Smart Labels;

Οι καταναλωτές  δοκιμάζουν νέα προϊόντα συνεχώς. Επίσης, χρησιμοποιούν τα Google, Facebook, e-shops και social media για αγορές, επηρεάζοντας και τους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης. Ειδικά οι Millennials, βασίζονται στο κινητό τους για να αξιολογήσουν και να αγοράσουν προϊόντα. Είναι δύσκολο για μια εταιρεία να επηρεάζει απ’ ευθείας τον πελάτη εξ αποστάσεως.

Η ευκαιρία αλλά και η πρόκληση για τις εταιρίες σήμερα, είναι να βελτιώσουν τη θέση τους και να ξεχωρίσουν μέσα σε μια αγορά με υπερπληθώρα ανταγωνιστικών προϊόντων. Ειδικά σε ράφια περιορισμένης προβολής, κάθε ευρώ που επενδύεται για διαφήμιση πρέπει να έχει αποτέλεσμα.

Οι Millennials θέλουν να συν-δημιουργούν προϊόντα με τις εταιρίες: Το 42% ενδιαφέρεται να βοηθήσει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό τους προσφέρει περισσότερες εμπειρίες και τους κάνει πιο πιστούς στα brands που τους παρέχουν αυτήν τη δυνατότητα.

Τα πιο πετυχημένα brands στα επόμενα χρόνια θα είναι όσα εστιάζουν στην υψηλή ποιότητα, στην καινοτομία και τη μοναδικότητα των προϊόντων τους, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες που θα τους επιτρέπουν να διατηρούν την επαφή με τους καταναλωτές socially/digitally καθημερινά. Ένα σύγχρονο brand πρέπει να βρει τους τρόπους να διαφοροποιήσει τα προϊόντα του και να χτίσει μια σχέση με τους καταναλωτές.

  • Πώς η εταιρία σας χτίζει τη σχέση με τους καταναλωτές;
  • Πώς διασφαλίζετε ότι η επικοινωνία σας έχει αποτέλεσμα και απήχηση;
  • Συνδέεστε με τους καταναλωτές με τους δικούς τους όρους, μέσω κινητών;
Μάθετε Περισσότερα!

Πως λειτουργούν τα NFC Smart Labels;

Τοποθετούμε ή ενσωματώνουμε τα NFC Tags σε αφίσες, ρούχα, προϊόντα και τα κωδικοποιούμε, τους αναθέτουμε δηλαδή να προβάλουν επικοινωνιακό υλικό.
Ο χρήστης σκανάρει με την συσκευή του το NFC Smart Label πάνω στο προϊόν ή στο ράφι που είναι τοποθετημένο το προϊόν για να δει το διαφημιστικό μήνυμα.
Το υλικό που επιλέγουμε να προβάλουμε εμφανίζεται στην οθόνη της συσκευής του επισκέπτη μόλις αυτός πλησιάσει αρκετά το NFC Smart Label.
Εάν ο ίδιος επισκέπτης προσεγγίσει ξανά το ίδιο NFC Smart Label , τότε αυτόματα θα λάβει ένα διαφορετικό από το πρώτο διαφημιστικό μήνυμα.

Βασικά Πλεονεκτήματα του NFC Smart Label by ZeusRFID

Ανοίξτε ένα κανάλι επικοινωνίας με τον καταναλωτή χωρίς να παρεμβάλλονται ενδιάμεσες πηγές (search engines & social media platforms)
Επικοινωνήστε απ’ ευθείας με τον καταναλωτή
Προσφέρετε μια μοναδική ψηφιακή εμπειρία στον υποψήφιο πελάτη σας
Κάθε αντικείμενο μπορεί να μετατραπεί σε έναν δίαυλο επικοινωνίας κάθε στιγμή
Η πλατφόρμα ZeusRFID Smart Label mobile marketing σας προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο της επικοινωνίας με τον καταναλωτή οπουδήποτε κι αν είναι το προϊόν
Αντλείστε πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών
Πληροφορηθείτε για τον ενδιαφέρον ανά περιοχή (geo-location) και λάβετε στρατηγικές αποφάσεις ισχυροποίησης του brand
Δημιουργήστε διαφημιστικά προϊόντα με Smart Labels, (σουβέρ, μαγνητάκια κλπ)
Μάθετε Περισσότερα!
NFC Proof of Concept

Η εφαρμογή NFC σε interactive coasters και interactive packaging (tag on carton) στις ΗΠΑ είχε τα ακόλουθα αποτελέσματα:

Μεγάλη αύξηση στα tap rates από τους καταναλωτές
Οι πελάτες ενθουσιάστηκαν με το “wow” factor των interactive coasters. Συχνά οι καταναλωτές έπαιρναν τα coasters στο σπίτι ως ένα καινοτόμο και χρήσιμο σουβενίρ
Αυξανόμενη τάση των «engaged» καταναλωτών που συνέχισαν να ενδιαφέρονται και να ζητούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν
7% Αύξηση των taps σε εβδομαδιαία βάση
13% – 17.5% Αύξηση στα website conversions, σε σύγκριση με άλλα κανάλια marketing
92% Αύξηση του mobile traffic στην σελίδα άφιξης
Μάθετε Περισσότερα!